Innmeldingsskjema

Arrangementsinformasjon

Beskriver arrangementet som skal legges inn. Det er viktig at all informasjon er med før du sender inn skjemaet. Disse opplysningene danner grunnlaget for hva som blir lagt ut på nettsiden, sendt ut til utsalgsstedene og nyhetsbrevet som blir sendt ut til publikum. Du trenger ikke fylle inn alle feltene og er du gjentagende arrangør kan du hoppe over kontaktinfo og skrive bare et tall i kontonr. osv.

  • Hvem er ansvarlig arrangør?
  • Max 30 tegn får plass på billetten
  • Hvor foregår arrangementet/konserten/festen/teateret (hvis det er turne angir du stedene et hakk lengre ned)
  • Her legger du inn dato og klokkeslett. Trykk på + til høyre for å få opp flere linjer. Du kan også laste opp din egen spilleplan hvis det er mange datoer eller sende den på epost til [email protected]
    DatoKlokkeslettAngi sted her hvis det er turne med forskjellige spillesteder 
  • Inkl. pause
  • Her legger du inn salgstekst og informasjon om forestillingen/konserten/festen. Salgsteksten skal overbevise publikum om at de skal kjøpe billett. Du skal rett og slett fange oppmerksomheten og gi de god informasjon om hva de får oppleve. Denne teksten blir brukt i nyhetsbrevet som automatisk går ut når arrangementet blir publisert.
  • Hopp over hvis du har valgt plassbilletter
  • Mest vanlig er barn t.o.m 15 år
  • Angi hvor mange du må være for å oppnå gruppepris
  • Skriv litt om tilgjengelighet for rullestolbrukere, toalett osv.
  • Ledsagerbevis er for funksjonshemmede som har behov for følge eller assistanse. Den funksjonshemmede betaler mens ledsageren går gratis.
  • Konsertstart er tidspunktet ovenfor. "Dørene åpner" er spesielt ment for utesteder
  • Det er mest vanlige er å stoppe salget 1t før forestillingen starter. Er det fest kan billetter selges enten til feststart eller så lenge festen varer. Hvis det ikke er salg ved døra anbefales det å stoppe billettsalget 10 min. etter start.
  • Hvis billettsalg skal startes på helligdager/helg eller etter kl. 16.00 tilkommer et gebyr på kr. 1500,-
  • Er det noe annet vi trenger å vite?
  • BILDE 1: Last opp et rektangulært bilde med minst mulig tekst. Ideelt bør bildet være 1200 x 628 pxl. og max 100 kb. Har bildet andre mål MÅ det sendes på epost til [email protected]. Kultar tar kr. 500,- (+ mva.) for å redigere bilde, legge på tittel, tilpasse mål osv. Når du laster inn bildet bekrefter du samtidig at du har rettigheter/lisens til å bruke bildet fra de som eier bildet og følger "Lov om opphavsrett til åndsverk"
    Godkjente filtyper: jpg, jpeg, png, gif.
  • Last opp et kvadratisk bilde med minst mulig tekst. Ideelt bør bildet være 580 x 580 pxl. og max 100 kb. Har bildet andre mål MÅ det sendes på epost til [email protected]. Kultar tar kr. 500,- (+ mva.) for å redigere bilde, legge på tittel, tilpasse mål osv. Når du laster inn bildet bekrefter du samtidig at du har rettigheter/lisens til å bruke bildet fra de som eier bildet og følger "Lov om opphavsrett til åndsverk"
    Godkjente filtyper: jpg, jpeg, png, gif.
  • Vilkår inneholder info om avlysning, tidspunkt for oppgjør, salg ved inngang og krav til annonsetekst m.m.
  • LES VILKÅR FOR AVTALE OM BILLETTSALG

Husk å legge til Kultar som medarrangør når du lager arrangement på facebook. Da blir du listet opp i Kultar sin facebookfeed også. Husk å tagg dine innlegg på sosiale medier med #kultar – da får jeg notifkajon og kan dele videre!
Nyhetsbrev blir sendt ut senest 10 dager før arrangementsdato hvis ikke annet blir avtalt.